Nakupovanie cez katalóg

Zatiaľ čo mnohé obchody už dlhé roky odosielali katalógy, teraz aj špecializovaní maloobchodníci objavili túto taktiku pre seba. Niektorí spustia nové katalógy, zatiaľ iný významne upgradovali svoje katalógy za posledné roky. Dokonca aj digitálni predajcovia začali distribuovať katalógy. Spoločnosti naposledy zaznamenali taký záujem o katalógy v roku 2007, kedy boom katalógov poštových zásielok vyvrcholil. Iba v tomto roku štúdia ukázala, že 59% obchodníkov zvýšilo svoj katalógový obeh oproti predchádzajúcemu roku. So súčasným nárastom predaja a marketingu na internete sa tlačové médiá mohli zdať zastaralé. Nedávne oživenie popularity katalógov vyvoláva otázky o ich hodnote a dlhodobej životaschopnosti. Je posledné znovuzrodenie katalógu len odrazom záveru Veľkej recesie? Bude opäť z módy pri prvých známkach oživenia na trhu? Vzhľadom na novú dynamiku viackanálového marketingu a obchodu, ako aj nové možnosti zacielenia katalógového marketingu, sa zdá, že katalógy si uchovajú svoje miesto v našich srdciach (tagliasiepi telescopico a scoppio).

Online nákupy sú na vzostupe a maloobchodníci vedia, že zákazníci, ktorí používajú viac ako jeden z ich kanálov, sú zvyčajne najcennejšími. Zákazníci, ktorí nakupujú cez viacero kanálov spoločnosti, čiže napríklad cez mobil, online alebo v predajni, míňajú až štyrikrát toľko ako tí, ktorí nakupujú iba cez jeden kanál. Prieskumy naznačujú, že až 20% zákazníkov na internetových stránkach zadáva svoje objednávky po tom, ako dostali katalóg a minú na stránke jeden a pol krát viac ako noví zákazníci, ktorí nedostali katalóg. Katalógy sú tiež jedinečne navrhnuté tak, aby pomáhali marketingovým oddeleniam plniť ich ciele. Obchodníci sú čoraz viac vyzývaní k tomu, aby priniesli pre svoje úsilie špecifickú návratnosť investícií. Vplyv rozhlasového spotu alebo kampane na sociálnych médiách na predaj môže byť ťažko zadefinovateľný, ale katalógy – s priamym adresátom, zákazníckymi a zdrojovými kódmi – sa dajú ľahšie sledovať. Zacielenie na katalógy je teraz tiež oveľa jednoduchšie, vďaka rozsiahlym databázam v odvetví, ktoré obsahujú najrôznejšie informácie o miliónoch domácností. A vďaka online nákupoch mnohí predajcovia zhromažďovali vlastné zákaznícke databázy, ktoré je možné synchronizovať s inými. Táto kombinácia dostane správne katalógy do správnych rúk.

Navyše nové možnosti výroby a tlače v tlačiarenských médiách znížili náklady a zložitosť katalógov. Prispôsobenie rôznych verzií katalógu rôznym zákazníckym segmentom je čoraz jednoduchšie. Predajcovia experimentujú s počtom strán katalógov, ktorí odošlú bežným zákazníkom na webových stránkach. Maloobchodníci tiež zistili, že katalógy môžu byť použité na vysokokvalitný marketingový obsah. Vysoko kvalitné tlačené kúsky naplnené príbehmi, obrazy z módnych prehliadok, profily celebrít a návrhárov a priestorové usporiadanie sa ukázali byť vynikajúcimi spôsobmi na vyjadrenie etiky značky a vyjadrenie osobnosti značky. Napríklad dáva zmysel, že ak predávate vedľa produktov, ktoré spotrebitelia potrebujú na varenie, pridáte do katalógu teraz zopár receptov a zákazník bude spokojný. Extravagantný katalóg je súčasťou mnohých snáh spoločností stať sa značkou hodnou lásky. Veria, že to, čo robia, je prekonanie intelektuálneho spojenia s emocionálnym. Začínajú vyjadrovať tie veci, ktorým hlboko veria a katalóg je spôsob, akým to môžete vidieť.

Potreba zapájať zákazníkov na túto vyššiu úroveň pravdepodobne nezmizne, aj keď ekonomika zaujme ďalší smer. V dôsledku toho, že internet naďalej poskytuje rastúci prístup k viacerým produktom, tlač katalógov a ich obsah bude rásť ako prostriedok na rozlišovanie značiek a udržanie existujúcich vzťahov so zákazníkmi. Skvelé značky integrujú katalógy s e-mailovým marketingom, sociálnymi médiami a inými taktikami.

http://www.decespugliatoretop.com/tagliasiepi-a-batteria/